Friday, September 2, 2011

Septembers himmel er så blå,

dens skyer lyser hvide.

Eller de er nu grå. Og hvide. Og der har der været solskin i dag. Og sommeren kommer igen i morgen og på søndag. Og. Og. Og.

Min hjerne er fyldt med musik for tiden. Al slags. Lige fra Lady Gaga til højskolesangbogen.

Nogle gange nynner jeg for mig selv. Altså inde i hovedet. Andre gange nynner jeg så andre kan høre det. Og så er der de gange, hvor jeg synger højt. Ikke at det lyder helt forfærdeligt, for det gør det ikke, men jeg er heller ikke nogen talentfuld sanger. Jeg synger bare ikke falsk. Og jeg kan ikke altid huske hele teksten. Så improviserer jeg altså lidt. For at få det til at passe inden jeg kommer til det jeg kan huske – eller tror jeg kan huske.

 

 

Som en lille sidebemærkning, så er der jo udskrevet valg. I den forbindelse har jeg en hel del at sige. Det bliver i den næste post. For jeg vil ikke ødelægge det gode humør jeg er i lige nu. Men derfor kan man jo godt forberede sig:

*stiger op på ølkassen og rømmer sig*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...