Monday, July 8, 2013

I did it!

Jow jow. Den er god nok.
Jeg flytter permanent hjem til Danmark fra den 31/7 2013.
Jeg skal nemlig starte i nyt job den 1. august. I Aarhus. Så jeg kan bo sammen med min familie. Og det er et 8-16 job, hvilket også betyder at jeg rent faktisk får et familieliv igen. Det bliver bare så skønt!

Lige pt. er jeg dog i DK. Jeg skulle have været tilbage i Stockholm først i juli, men endte i stedet på hospitalet med hvad viste sig at være en udspilet galdeblære. Der var så mange sten i den at selv ultralydsdoktoren var imponeret. Dog var min situation ikke akut nok til at de ville operere med det samme (jeg havde ingen feber og galdeblæren var ikke betændt) så jeg fik en planlagt operation, som jeg nu er ved at komme mig efter.
Så længe jeg stadig er på morfin bliver jeg i DK, men jeg skulle gerne være i Sverige midt næste uge, så jeg kan nå at sige farvel til kollegaer og byen.
Det bliver vemodigt at sige farvel til Stockholm, men det bliver skønt at være sammen med min familie igen.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...