Sunday, August 14, 2011

Bedre sent end aldrig.

Jamen hvis jeg skal nå at skrive et indlæg i august, så skal det da snart til at være... Vi er jo halvgået! Næsten.

Det er høstmåned. Ikke fordi det har nogen indflydelse på mit liv. Andet end at jeg håber på tørvejr i samhørighed med landmændene. Ikke fordi jeg har brug for at kornet holder sig tørt, så det er til at høste, men bare fordi jeg godt kan lide tørvejr. Jeg kan nu også godt lide regn. Gerne krydret med lidt torden og nogle flotte lyn. Hvis det altså bare ikke var for det - som regel - møglumre vejr, det plejer at være lige inden.

Hverdagen er lidt stresset lige nu. Vi har fremtiden oppe til overvejelse, og det betyder kort sagt, at hvis vi vil blive sammen som familie, så er det ikke noget, der kan ske i Danmark. Og det er noget hø. Eller rettere: Det er noget LORT!
Det flyver omkring ørene af os med ord som GreenCard, Familiesammenføring og Positivlister, men ligemeget hjælper det. Nye regler - og de sædvanlige folketingskanditater/MF'ere - gør det umuligt for os at bo i Danmark, som det ser ud lige nu.

Så hvis nogen kender nogen, der har et job i Sverige - eller et andet EU-land for that matter (så længe de anerkender registreret partnerskab som ægteskabsform), så må I da gerne smide et par ord.
Jeg er ikke kræsen.

PS. Håber på at jeg når at få folketingsvalget med, så jeg kan indgive min stemme mod de nutjobs, der for øjeblikket styrer landet, og som ikke gør et særligt godt stykke arbejde.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...