Thursday, March 1, 2012

Når man venter...

Har søgt en elevplads i udlandet. I en skandinavisk hotelkæde. Og det er en stilling som jeg rigtig gerne vil have. Som i RIGTIG gerne!

Men jeg ser ikke godt ud på papir. Jeg har været mange steder omkring og har flere uddannelser bag mig, men jeg har endelig fundet kombinationen af mine færdigheder i denne branche. Mine uddannelser ligger tæt op ad hinanden. Har alle noget med mennesker at gøre. Og jeg har altid villet arbejde med mennesker. Og sprog. Jeg har altid været hurtig til at lære sprog. Ord. Vendinger.

Jeg er supergod til at tale med folk. Løse problemer. Mægle. Glatte ud. Som ældstebarnet har jeg lært tricket at forsøge at få alle til at få det de gerne vil have. Eller i hvert fald finde et kompromis. Og det er alle egenskaber, jeg kan tage med over i uddannelsen til receptionist.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...