Thursday, May 10, 2012

Stockholm, baby

Der har været stille på bloggen. Ikke mindst fordi jeg har læst til eksamen. Og har gået i skole. To urelaterede ting.

I dag har jeg været til min grundforløbseksamen i Merkantil. Og jeg fik sgu 10!
Grunden til at jeg har taget grundforløbseksamen er fordi jeg har fået job i Stockholm.Som i hovedstaden i Sverige. Men jobbet var betinget af at jeg tog grundforløbet. Og det har jeg så gjort.

Så nu går turen til Stockholm. I næste uge!

Indtil jeg får fundet en lejlighed bliver M og N i Danmark. Og det bliver sgu hårdt.
Jeg skal bo på vandrehjem (betalt af firmaet den første måned) indtil jeg finder en lejlighed, så det bliver også lidt specielt. Forhåbentlig tager det ikke lang tid.
Vi kommer ikke til at bo downtown. Det har vi ikke råd til. Vi kommer til at leve af min løn, og det er en elevløn til at starte med. Så der bliver noget transporttid.

Men jeg glæder mig.
For det er Stockholm, baby!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...