Sunday, April 29, 2012

Så så man lige mig...

Ja, altså jeg havde jo det der næsten-job. I Gøteborg. Men nærved og næsten slår ingen af hesten. Og så skulle man jo tro at der ikke var nogen grund til at sætte sig i sadlen igen. Det...er forkert. For det var hvad jeg gjorde. Så da de ringede om en stilling i Stockholm var jeg yderst optimistisk. Og jeg blev ringet op samme dag fra Sverige. Inden der var gået en uge havde jeg også haft 2. interview. Og jeg fik jobbet!
Så nu skal vi sgu til Sveriges land og bo. Fra midt i næste måned. Eller jeg skal. Til at starte med. Indtil jeg finder en lejlighed vi alle sammen kan bo i. Så kommer M og N og katten også og bor i Stockholm.
Selvfølgelig er der lige den der realkompetencevurdering og ikke mindst grundforløbseksamen i Merkantil. Men det skulle jeg nok kunne klare. Jeg har trods alt lige for nylig gennemført en grundforløbseksamen med højeste karakter.

Af andre nyheder kan nævnes at N endelig har fået endnu en tand. Øverste venstre. Og den højre er på vej også. Vi var ellers begyndt at tro at hun kun ville have de to i undermunden ;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...