Saturday, April 21, 2012

Nogle bøger burde ikke udgives.

Der må være grænser for hvad semi-kendte mennesker kan tjene penge på.

Jeg er udemærket klar over at forfatteren sidder med et budskab som er vigtigt for vedkommende, men helt ærlig... Nogle gange bør forfatteren se ud over egen navle og overveje om det rent faktisk er noget andre har glæde af. Og anmeldelsen af Pernille Aalunds nye bog giver mig ikke lyst til at læse mere end netop det. Anmeldelsen. Fra Politikken. Om en bog udgivet af Politikkens Forlag.

Uden at dømme alt for hårdt tror jeg blot jeg vil tilføje at havde det været mig, der havde skrevet en bog, med det indhold inklusiv diverse billeder, så tror jeg faktisk ikke engang at forlaget ville have kigget særlig grundig på den.

Men nu er det jo også Pernille Aalund, der er forfatteren...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...