Sunday, May 12, 2013

Miniferie i DK

Glædelig Mors Dag!

Er just ankommet til Sverige efter 4 dage i DK.
Det lykkedes mig at omrokere på en enkelt dag i ugen, hvilket gjorde det muligt for mig at tage mod DK allerede onsdag.
Det var tidligere end jeg havde forventet, og resten af maj måned ser da også ud til at kun indeholde 2 dage fri pr. uge så jeg ved faktisk ikke hvornår jeg får mulighed for at komme til DK igen.
Forhåbentlig bliver det muligt for mig at samle lidt fridage sammen til omkring den 20. juni. Da bliver N nemlig 2 år. Og jeg vil rigtig gerne være der. Selvom det jo selvfølgelig ikke  gør den store forskel for hende om hun bliver fejret på dagen eller ej. Det er hun trods alt for lille til at kunne forstå. Det er mere mig.

Og min mors dags gave i år var at tilbringe lidt tid sammen med min datter. Og min kone.
Det var skønt!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...