Wednesday, May 15, 2013

Savn

Det holdt ikke længe, det gode humør. Eller optimismen. Eller det gør den jo stadig, men det er bare lidt svært at have overskud til så meget andet, når dagene går med arbejde, skrive ansøgninger og savne familien. 
Og lige pt. er savnet det, der er størst. Og det kan være lidt hårdt at arbejde med, når man bor på en sofa. I et rum som alle bruger. Og når man ikke har bare den midste smule privatliv.
Jeg har trods alt lært noget om mig selv, på den korte tid jeg har været her alene. På sofaen ;)
Jeg er et meget mere privat menneske end jeg troede at jeg var. Altså ikke menneskesky eller noget, men jeg har nogle gange brug for bare at være mig selv. Og det får jeg også mere af, når min roomie starter nyt arbejde i næste uge. Indtil da er det bare at hænge i og forsøge at lade være med at hensvælge i selvmedlidenhed.
Og det kan åbenbart godt være lidt svært for tiden.

Godt at der er Eurovisionen denne weekend til at muntre mig lidt op. Nu især Danmark er med i finalen :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...