Thursday, May 2, 2013

Stockholm, baby!

Så er jeg tilbage i Sverige. Denne gang siddende på føromtalte lejede sofa. Og alting taget i betragtning er det ikke så ringe endda. Jo, selvfølgelig savner jeg min familie vanvittigt meget, og er også i kontakt med dem flere gange dagligt (på chat og indimellem på telefon - hurra for fagre digitale verden), men det er (endnu) overskueligt fordi jeg (vi) ved at det er midlertidigt. Eneste minus er at vi ikke ved, hvor længe den midlertidige situation opretholdes. Så det er ikke noget jeg forsøger at dvæle ved.
Jeg har fået kortere på arbejde. Hvilket vil sige at jeg i gennemsnit har fået 2 timer mere til mig selv. Selvfølgelig havde det været skønnere at jeg havde haft det mens jeg havde familien i Sverige også, men sådan skulle det ikke være og jeg har tænkt mig at få mest mulig ud af situationen. Jeg har bestemt mig for at tiden skal bruges på blogging (duh) især fordi det har været så sporadisk på det seneste, men bestemt også på sightseeing. Nu skal jeg dælme se noget af Stockholm.
Og måske får jeg også tid til at skrive noget mere på den der roman, der har ligget i skuffen (den mentale og digitale slags) igennem længere tid.

Glasset er halvt fuldt - eller måske nærmere trekvart. Og det er det nødt til at være. Ellers overlever jeg aldrig det her eventyr :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...