Thursday, July 21, 2011

Den virtuelle verden.

Om jeg begriber hvordan andre har tid til at sidde foran computeren hele tiden, mens de er på barsel. Hvordan får man tid til at spille FarmVille eller CafeWorld på Facebook? Eller tid til at læse op på de blogs man følger?

I dag da jeg satte mig til computeren var der 127 ulæste blogindlæg, og jeg har knap nok fulgt med i nyhederne online de sidste par dage. Det jeg har haft tid til er at læse mine emails og så kortvarigt tjekke Facebook. Jeg har endnu til gode at lægge billeder at vores skønne unge på Facebook.

Hun spiser cirka hver 3. time. Om natten kan der gå op til 5 timer, men det er ikke hver nat. Og jeg er ikke god til at hvile mens hun hviler. Så jeg er ofte træt. Hvilket betyder at jeg får lavet mindre end jeg egentlig havde tænkt mig. And so it continues...

Så nogen NAK'er bliver jeg næppe lige med det første. For det ville kræve at jeg rent fatisk havde tid til at sidde foran computeren.

Oh well... Det er jo ikke det værste at misse ;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...