Monday, February 28, 2011

Damn you, Facebook!

Jeg har længe holdt mig væk fra tidsrøvere på Facebook som FarmVille, FrontierVille, CafeWorld og hvad de nu hedder, og det er egentlig gået meget godt, me så i dag...
Suk!
I dag var der lige pludselig en reklame for at CSI baseret spil. Og jeg er vild med spil og serier, der har noget med CSI at gøre. Du ved: Løse gåder og puslespil; skulle tænke stategisk; skulle overveje sine muligheder. Og det sat sammen med at skulle finde/tjene penge til laboratorieudstyr og at kunne opgradere det udstyr... Ja, så blev jeg hooked igen.

Men det kunne selvfølgelig være værre... Måske?

2 comments:

  1. Jeg har godt set reklamerne, men ikke turde kigge på det, jeg har det nemlig helt som dig.
    Jeg spillede Farmville en overgang og det tog så meget tid, så jeg blev nødt til at stoppe igen :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    ReplyDelete
  2. Ja, det er noget en vis herre har skabt ;-)

    Men uheldigvis er det godt tidsfordriv. Selvom der er fare for at det tager overhånd... :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...