Saturday, February 11, 2012

Svært med svært på.

I dag fik vi svar. Og selvom det ‘kun’ er min morbror er det dog et svært svar at sluge.

Kræften har bredt sig, og han har knuder i hele kroppen. Lægerne kalder det for uhelbredelig kræft. Men det betyder ikke at det er en dødsdom. De vil se om de kan indkaspsle kræften. Det er der vi sætter vores lid lige nu. For selvfølgelig kan de det. Lægerne er jo dygtige i dag. Og min onkel føler sig ikke syg. Faktisk har han ikke mærket meget til at det skulle være kræft. Men det er det jo. Og så må man handle derefter.

 

Jeg ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med det her, udover at komme med en update. En som jeg havde frygtet men ikke forventet. Men sådan er det jo desværre tit.

 

Glasset er stadig mere fuldt end tomt, og det er sådan det bør være.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...