Monday, June 13, 2011

Om tidszoner og nattesøvn.

Eller mangel på samme. Altså nattesøvnen.

I nat var vi nemlig til Graduation i USA. Altså ikke sådan fysisk, men online. Hurra for interwebbet. Men lidt øv for tidsforskellen på 9 timer. For det betød jo at når ceremonien gik igang kl 15 lokal tid at det ville være midnat her. Og jeg har så svært ved at holde mig vågen om aftenen... Men af en eller anden årsag lykkedes det alligevel, og bevæbnet med en kop kaffe fik vi set hele ceremonien. Og kom derfor først i seng kl 02.

Nu er der jo ikke noget med at sove længe. Hundevapsen skal jo spise og ikke mindst tisse om morgenen, men den blev da trukket næsten til klokken 9. Uheldigvis gjorde kaffen at jeg ikke fik sovet meget. Ikke bare pga. koffeinen, men så sandelig også pga. ekstra tisseture i nattens løb. Og dem er der ellers nok af i forvejen.

Så jeg er lidt ved siden af mig selv i dag. Men ikke noget værre end at en god nats søvn (ahahahahaha...as if..) kan afhjælpe det problem. Eller måske en middagslur i morgen. For jeg har ikke haft tid i dag. Og sådan er det jo engang i mellem.

Man kan vel sige, at jeg øver mig til Bob kommer ud ;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...