Sunday, June 19, 2011

Kreablogger - eller sådan noget.

Med alle de syprojekter jeg har gang i ender det her vist med at blive sådan lidt en kreablog. Altså lige bortset fra at jeg ikke er særlig god til alt det der krea noget. Eller det vil sige, det er jo ikke fordi jeg ikke kan hitte ud af det, for jeg prøver mig bare lidt frem, men jeg har ikke så meget øvelse. Men øvelse gør som bekendt mester.

Jeg har i dag (med en del lidt hjælp fra min mor) fået syet 2 stk dynebetræk til babydynen og 2 hovedpudebetræk. I det Peter Plys stof min mor havde. Og  hvisdet ikke lige var fordi at det ligger i vasketøjskurven, så kunne I såmænd godt have fået resultatet at se. Det kommer nok. Jeg har også fået syet et par 'prøvebind' (eller trusseindlæg), men da jeg ville have dem vasket før brug, og de ikke er blevet tørre før her til aften, så ved jeg endnu ikke om det er noget. Men det finder jeg ud af i morgen.

Kontoret er nu omdannet til pusleplads, og jeg har fået min kontor sådan nogenlunde indrettet i køkkenet. Der er stadigen del kasser, der skal gennemgåes, og meget skal sættes til opmagasinering på mine forældres loft. Især bøger og deslige fra min tidligere uddannelse, som jeg ikke kommer til at bruge så meget mere.
Det tog længere tid end først antaget med det kontor/pusleplads. Ikke mindst fordi jeg indimellem fortrækker at glemme at jeg er 8 måneder henne i min graviditet og ofte hæmmet af min bækkenløsning. Der er bare nogle ting, der skal gøres, og det betyder så bare at jeg enten tager lidt flere pauser, eller er fuldstændig ødelagt resten af dagen og formodentligt den næste med. Men stadig med Bob in mente, for jeg vil ikke sætte hendes helbred over styr, og selvfølgelig heller ikke mit. Med ødelagt mener jeg ikke ude af stand til at bevæge mig, bare at det går væsentligt langsommere.

Bob har bevæget sig nedefter og står nu helt fast med hovedet i bækkenet. Så nu er der bare at vente. Om en uge er hun fuldbåren, så tålmodigheden begynder at blive mindre. Vi er mere end klar til at hun melder sin ankomst.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...