Tuesday, March 22, 2011

Juhu, jeg har vundet...

Eller næsten vundet i hvert fald. Jeg er blandt 50 udvalgte, der har vundet en iPad2 i lige præcis min by. Hvis jeg altså bare lige klikker på det medfølgende link... Nu bor der omtrendtlig 50 mennesker i min by (aj, det er ikke helt rigtigt, der bor en del flere, men overdrivelse fremmer forståelsen), så jeg vidste med det samme at det var spam. Ellers var jeg da nok lige hoppet på den. Not!

Spam-mail er nogle gange rigtig interessant læsning.

Jeg har også fået en kontrakt på noget off-shore en-eller-anden-ting for ikke så længe siden. Jeg var da dybt imponeret over at de værdsatte mine evner udi hvad det nu end var jeg havde præsteret. Jamen jeg kan alt!

For slet ikke at snakke om alle de medicinske tiltag jeg kan få glæde af på længere sigt.

Nu er det heldigvis ikke alle spams, der smutter igennem nåleøjet. Og indimellem går det da også til den anden side. At der er emails som bestemt ikke er spam, der ryger i spamfiltreret. Så jeg husker da at tjekke det fra tid til anden. Og ikke bare slette hele molevitten uden lige at skimme indholdet først.

Man ved jo aldrig...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...