Monday, March 28, 2011

At holde hus:

Her tænker jeg ikke så meget i rengøring og oprydning, men mere i retning af madlavning og husholdningsbudgetter.

Efter at jeg er blevet sygemeldt er vores økonomi blevet endnu mere kompliceret - den er strammere end nogensinde. Og det kræver lidt tankevirksomhed at få puslespillet til at hænge sammen. Heldigvis er jeg glad for at løse puslespil - eller gåder - så det er ikke fuldstændigt surt, men det er godt nok tæt på.

Vi har lidt i fryseren og spisekammeret (der egenlig kun er et højt skab), så vi kan spare en del i næste måned, men så begynder det også et blive sjovt. Eller interessant om man vil.

Men det går nu nok. Jeg er ikke godt til at spare op, men jeg kan nu godt få meget ud af et par hundrede om ugen. Og så har vi heldigvis muligheden for at spise hos mine forældre mere end en enkelt gang om ugen, hvilket bestemt også hjælper.

Så det bliver ligesom at være på SU igen. Bare anderledes.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...