Wednesday, March 23, 2011

Om at blive ældre:

Det er jo egentlig noget mærkelig noget, det der med at ældes. For det sker så gradvist, at man ikke selv opdager at man forandrer sig fra år til år. Eller det ville man jo selvfølgelig, hvis man altså kunne huske præcis hvordan man så ud på sin fødselsdag sidste år. I den anledning findes der selvfølgelig billeder eller video, hvis man altså er så uheldig at have en familie, der ynder at gøre brug af det ene eller det andet (eller dem begge...).

Den første store milepæl skulle jo være at fylde 30 (eller for nogle er det måske allerede 20..?), men udover at jeg holdt en lidt større fest i den anledning, var der ikke det store i det.

I år bliver jeg 34. Eller det er jo så i dag. Men altså, det føles lige pludselig som om der er nogle år, der bare er fløjet forbi uden at jeg har opdaget dem.

Måske er det fordi jeg er gravid. Fordi jeg nu for alvor er 'blevet voksen'. At det ikke kun er mig selv jeg skal tænke på. At det er en andens ve og vel, jeg helt automatisk sætter som første prioritet.

Eller måske er jeg bare lidt sløv i optrækket. Sådan cirka 4 år.

Anyway:


Ha' en rigtig god dag!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...