Friday, March 4, 2011

Når man ikke kan sidde, stå eller ligge...

...i hvert fald ikke i længere tid af gangen (og selvfølgelig ikke på éen gang heller), så er hverdagen lige pludselig lidt mere kompliceret. Eller det vil sige, det går væsentlig bedre med at ligge, men ikke uden særlig assistance af mit nye sovedyr. En kæmpepude.

Det lyder måske en anelse kryptisk, men der er et par ting jeg skal have på plads først før jeg kan fortælle hvorfor, det ser ud som det gør. Nogle mennesker jeg skal have talt med.

Jeg har talt med mit arbejde i dag, og har været nødt til at fortælle dem, at jeg er nødt til at stoppe. Hvilket jeg har det dårligt med. Havde håbet at jeg kunne fortsætte et par måneder endnu. Jeg skal have talt med lægen igen på mandag. Og så skal jeg have talt med kommunen.

Når det er sket, så er jeg klar til at fortælle mere om, hvad der rører sig i mit liv lige nu.

Forhåbentlig kommer det ikke til at gå for meget ud over bloggen, for der bliver masser, jeg gerne vil dele. Jeg bliver bare nødt til at prioritere min tid. Men mon ikke jeg finder ud af det. Er der ikke noget om at man kan bruge sin mobiltelefon? Værd at undersøge.

Indtil da: Forløbig god weekend. Det ser jo ud til at der bliver godt med solskin. Og sneen er begyndt at smelte for alvor. Foråret er på vej.

Jow jow!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...