Sunday, April 10, 2011

Dage uden internet.

Eller i hvert fald dage, hvor jeg ikke har været meget på internettet.

Det er blevet til meget lidt computertid siden fredag eftermiddag. Min far har nemlig haft fødselsdag, og selv om han ikke fyldte rund (det gjorde han sidste år), så blev det alligevel fejret med mannér.

Fredag aften var det hans søskende med påhæng, der var til middag, og så min søster + familie og M og jeg. Og det var noget lækkert mad min mor havde fået stillet på benene.

Grillet oksemørbrad med ovnkartofler, whiskeysovs og bønnesalat, fåregrillpølser og så frossen lagkage* til kaffen. Det var guf.

Lørdag morgen tog M og jeg på besøg med rundstykker og så endte vi med lige at tage hjem og vende for en kort bemærkning inden vi blev inviteret på frokost (og når det involvere fiskefileter, sig M ikke nej tak). Efter endt frokost kørte jeg hjem og hentede hunden, og så nød vi ellers eftermiddagen på den solfyldte terrasse indtil det var ved at være spisetid igen. Der var en lille smule kød og bønnesalat tilbage, som vi delte mellem os og så fik vi ovnkartofler til igen. Og så blev vi og så Bingo Banko og Barnaby. Jeg er helt klart mest til det sidste...

Søndag formiddag var der så morgenkaffe og rundstykker til alle mors søskende i anledningen af fars fødselsdag. M havde en aftale med sin mor over Gmail** over middag, og jeg nåede lige at hvile en halv times tid inden vi kørte tilbage til mine forældre og spiste aftensmad.

Vi går faktisk bare og venter på at de skal sige, at nu gider de ikke at se os i et par uger :D

Det var så hvad weekenden bød på for os, håber Jeres har været lige så god.

* Egentlig blot lagkagebunde (i det her tilfælde kakaolagkagebunde) og så vanilieis mellem lagene. Flødeskum på toppen og pyntet med jordbær.

** Fungere på samme måde som Skype, hvis man har en gmail og invitere dem man vil chatte med til videochat eller almindelig chat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...