Monday, April 4, 2011

Den er vel nok møglummer i dag, hva'?

Trods overdreven træthed, hvilket skyldes mangel på nattesøvn de sidste 3 dage (eller mere, hukommelsen er også ved at svigte), har jeg været forholdsvis aktiv i dag.

  • Jeg var en tur i skoven med hunden.*
  • Jeg har været ude at handle ind. (Det var i Fakta, så det tog kun 5 minutter)
  • Jeg har organiseret mit forrådskammer (som i virkeligheden blot er et højskab).
  • Jeg har forberedt mad til hunden (kartofler, gulerødder, linser og kød).
  • Jeg har hentet post i postkassen og været ude med skraldet.
  • Jeg har hvilet mig to gange. Og jeg når vist en ekstra gang inden aftensmaden.
  • Jeg har læst nyheder, google reader og stirret tomt på computerskærmen.**

Jamen lyder det ikke som en helt vild dag?

Jeg er da kommet til at svede af det, men det skyldes nok også lige dele vejret og graviditeten oveni mit aktivitetsniveau...

I morgen sker der heldigvis noget lidt mere spændende. Jeg skal klippes. Og jeg tror vi skal ud i noget page-længde eller noget. Det lange (og tykke) hår er ved at være for varmt. Der skal alligevel tyndes godt ud i det, og så kommer krøllerne frem igen, så hvorfor ikke gøre det lidt smart og nemt at have med at gøre på samme tid?

Og nu er det ved at være fodringstid for rovdyret (aka hunden), så er der lige tid til et hvil inden jeg skal igen med at kokkerere. Vi skal have Fish'n'Chips i aften. Ovnbagt. Nogle gange må det godt være nemt.



* Jeg forsøger at komme afsted med ham hver morgen, for i hundeskoven skal han ikke have snor på, og så får jeg også lige en halv times motion uden at der lægges for meget pres på mit bækken, og det er jo værd at tage med.
** Her var det så at jeg gik ind og tog det ekstra hvil, for energien er slet ikke til stede i dag.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...