Monday, April 18, 2011

Malerhjerne

Der bliver lidt stille på bloggen de næste par dage. Jeg ved godt at jeg ikke nødvendigvis har været god til at skrive indlæg hver dag, men jeg er ikke sikker på at jeg kommer ret meget i nærheden af en computer de næste par dage.

Vi er ved at male soveværelset, og i den anledning er jeg ikke meget hjemme. Pga af malerdampene. Det er åbenbart ikke sundt, når man er gravid. Ikke fordi det er sundt ellers, men det er vist værre, når man er gravid. Og da vi ikke tager nogle chancer, sover vi ikke hjemme.

Det vil så også sige at sengen er flyttet. Og skilt ad. Så der er ikke ligefrem andre muligheder.
Så vi - eller i hvert fald jeg - sover hjemme hos mine forældre.

Det skal nok blive sjovt ;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...