Saturday, April 23, 2011

Projekt soveværelse.

Soveværelset er færdigt!

Det har det nu været i et par dage - altså hvad malingen angår. Da maleriet var ovre tog vi op til mine forældre et par dage, og lod så vinduerne stå på klem (tyverisikrede naturligvis), så resten af dampene kunne forsvinde ud af huset.

Det bedste og værste ved sommerhuset er at der ikke er noget internet. Men så får man læst lidt i bøger. Eller gået en tur ved vandet. Eller leget med hunden, som nød al den frihed, der følger med at være i et sommerhus med en kæmpegrund. Masser af legeplads :-)

Min søster, svoger og deres to børn var også deropppe en enkelt nat samtidig med os, og det er bare så hyggeligt, når hele familien er samlet. Og så i så afslappende omgivelser.

Men selvom det var nogle skønne dage, så var det alligevel rart at komme hjem og sove i sin egen seng - da den var blevet samlet og sat på plads.

Nu er soveværelset klart til familieforøgelsen. Vi fik også flyttet lidt rundt på tingene, så der er plads til 'bissen'. Bissen er den vugge som jeg og alle mine fætre og kusiner på min mors side har ligget i. Og de børn de nu har fået. Så den er godt brugt :-)


Næste projekt indendøre er kontoret. Der er mange ting, som skal pakkes væk, eller i hvert fald reorganiseres. Bøger, papirer, mine akvarel- og oliefarver, mine notesbøger, pc-spil og meget andet.

Og ude har vi berberishækken (med sine lange torne...) som i den grad trænger til at blive trimmet.
Græs, der skal slåes.
Havemøbler, der trænger til at blive skrubbet godt og grundigt før vi kan bruge dem. Og vejret indbyder jo da til at sidde på terrassen med en eller anden form for kold eller kølig drikkevare... Og måske en god bog ;-)

Jo, der er skam projekter nok at gå i gang med. Og de tager lidt længere tid end vanligt med mit bækken. Men sådan er det jo nu engang, og så må vi indrette os derefter.

Hav en rigtig god weekend og påske. Og husk nu at bruge solcreme. UV-strålerne er grumme for tiden.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...