Wednesday, May 4, 2011

May the Fourth be with you!

Det er Star Wars Day! Eller en af flere...

Men grunden til at i dag oftest bliver betragtet som Star Wars Day er ordspillet "May the fourth be with you" fordi det refererer til May fouth, altså 4. maj, hvilket jo er i dag. Ordspillet er taget fra en af de mere gennemgående sætninger/replikker i filmene, nemlig "May the Force be with you."


 


 Billederne er hentet på nettet, bl.a. fra "I can has cheezburger", hvor der er mange sjove sider.

Ha' en rigtig god dag :D

2 comments:

  1. Hej du,

    Jeg har fundet dig ad underlige omveje og kan se, at du vist har befundet dig i Blogland temmelig længe, men går stille med dørene?:) Jeg kan også se, at du rent faktisk læser med hos mig, hvilket er overraskende men super dejligt! Du skriver fint og interessant - jeg bliver hængende!

    Kh. Dragonfly.

    ReplyDelete
  2. Hej Dragonfly,

    Tak for de pæne ord!

    Jeg tror det er sådan, de fleste finder andre blogs at læse. Det var såmænd også ad snørklede veje jeg fandt din blog, som jeg nyder at følge med i.

    Jo, jeg har været i Blogland et pænt stykke tid, men det er først indenfor de sidste par år jeg har blogget på dansk, hvilket har været lidt af en udfordring af en eller anden grund.
    Men jeg fortsætter :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...