Thursday, May 12, 2011

Og nu til noget helt andet:

Jeg har fået en prøve på HP Sauce, som jeg skal til at eksperimentere lidt med. Altså indholdet. I madlavningen.

Det er jo en gammel kending. Over det meste af verden. Hvis ikke overalt.

Selv er det ikke noget jeg har gjort meget i. Måske fordi det er noget jeg husker mest som en ingrediens i barndommens altid nærværende rejecocktail. Seriøst! Det var den eneste forret, der fandtes i 80′erne! Aj, okay. Der var også tarteletter med hønsekød i asparges, men rejecocktailen var den ‘fine’ spise.

Anyway. Der er mange muligheder i sådan en fætter. HP Saucen altså. Amerikanerne (og muligvis danskerne og mange andre) ynder at putte det på deres steaks når de er stegt/grillet som ekstra smagsforstærker. Eller i deres BBQ-saucer.

Men der er jo uanede muligheder.
Og jeg har allerede et par ideer i ærmet.

Som jeg nok skal poste, når det færdige resultat er spist :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...