Wednesday, May 11, 2011

Omsværmet.

Nu har jeg ellers i mange år kunnet bryste mig af, ikke at være offer for en af sommerens store plager. Myggene! Men det er åbenbart ovre. I hvert fald for et stykke tid. Og det må meget gerne være midlertidigt!

Der er åbenbart sket en eller anden kemisk reaktion/ubalance i mit blod, nu hvor jeg er er gravid, der gør mig yderst attraktiv overfor de små sataner. Hvilket er ret irriterende. Og det bliver da et sandt helvede her i løbet af sommeren, for der er allerede mange myg fremme. Og det virker som om de er over det hele.

Men måske er det bare sådan det er generelt, og jeg har bare været heldig at de ikke rigtig gad mig før. Hvis det er sandt, så lover jeg aldrig mere at drille min søster med alle de mygstik, hun plejer at få.

Blodsuger - bedre kendt som myggen. Billede lånt her.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...